***هـــــمـــــه چــــیـــــز***

انواع مطالب جدید در اینجا

***هـــــمـــــه چــــیـــــز***

انواع مطالب جدید در اینجا

همه چیز قصد دارد راحتی را برای شما فراهم آورد.
از قسمت جستجو (زیر)می توانید مطلب مورد نظر خورد را در این وبلاگ جستجو کنید.
پیام های کوتاه
بایگانی

هواپیما

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۶ ب.ظ

تو هواپیما با دوستم بودم بلند شدم رفتم دستشویی وقتی برگشتم 

دیدم دوستم نشسته سرجای من بهش گفتم چرا سر جای من 

نشستی گفت:من فکر کردم پیاده شدی

یعنی آدم همچین دوستی داشته باشه باید چیکار کنه؟

نظرات  (۴)

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۸ بهنام محرابی
دوست من از این که به وبلاگم سر زدید و نظر گذاشتید مچکرم
خواستم بگم من چند تا از مطالبت را کپی می کنم....راضی باشی.. البته با ذکر منبع
پاسخ:
من راضی ام
سلام وب خوبی دارید 
موفق باشید 
یاعلی
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۲ mohammadreza pourramezan
از وبلاگ شما دیدن کردم . ممنون
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۸ عباس روحی
وب خوبی دارید و ممنون که در وبم نظر گذاشتید.تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی