***هـــــمـــــه چــــیـــــز***

انواع مطالب جدید در اینجا

***هـــــمـــــه چــــیـــــز***

انواع مطالب جدید در اینجا

همه چیز قصد دارد راحتی را برای شما فراهم آورد.
از قسمت جستجو (زیر)می توانید مطلب مورد نظر خورد را در این وبلاگ جستجو کنید.
پیام های کوتاه
بایگانی

ایرانسل

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

اخه بدبخت اگه من بهت اس ندم کی میده.......اخه تو هیچکس رو 

نداری که.......بیچاره اگه من به فکرت نباشم کی به فکرته

.

.

.

.

خشم ایرانسل

نظرات  (۷)

سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از مطالب سایت من هم دیدن کنی ،

عنوان مطلب :  پیش بینی زلزله با کمک حیوانات

پاسخ:
ممنون از شما از سایت شما هم دیدن کردم
آخه دوستی که بخاط پول بهت اس بده که دوس نیست آره اگه رایگان بود یه چیزی
به وبلاگ منم سر بزن
پاسخ:
چشم حتما سر میزنم
سلام خیلی جالب بود ممنون از مطالبتون
به وبلاگ سرگرمی منم سر بزنید خوشحال میشم
nasim20.blog.ir
پاسخ:
اومدم
سلام ممنون بابت نظرت وبت خیلی قشنگه اگ خواستی بیا تا همو لینک کنییم ممنون برو ببین من تو رو لینک کردم 
پاسخ:
چشممممممممممم
باسلام.
حتما شما هم مثل من مطلب جدیدم را بخونید و نظر بدید.
تک تک نظر ها را بررسی و حتما بهتون سر می زنم.

عنوان مطلب:    خدا را زنانه صدا کنید!
لینک مطلب:   http://masira.ir/index.php?newsid=175   
پاسخ:
بااااااااااااااااشه
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۱ مهلا اقاکاظم
سلاام..من اومدم!! وب خوبی داری..تازه تاسیسه درسته؟ مرسی از اینکه اومدی..بازم بیا خوشحال میشم ..فعلا :)
پاسخ:
اره تازه ساختمش
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۱ متین سلیمانی
جالب بود!
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی